Artykuły prasowe
PO RAZ PIERWSZY W POLSCE –SZACHOWE MISTRZOSTWA GWIAZD!
Dnia 27 listopada 2019 r. na PGE Narodowym w Warszawie odbyły się Szachowe Mistrzostwa Gwiazd! To pierwsza taka impreza, podczas której osoby znane z polskiego show-biznesu miały okazję zmierzyć się przy szachownicy pod okiem pasjonata szachów, Michała Kanarkiewicza!
Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A.
Zimowe szaleństwo w Silesia City Center
Rozpoczyna się ulubiony czas w roku dla miłośników sportów zimowych.
UROCZYSTA GALA-50 NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI W POLSKIM SPORCIE
Magazyn "Forbes" i Pentagon Research opublikowali ranking 50 najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie. Wyboru corocznie dokonują branżowi eksperci, wiele wybitnych jednostek i autorytetów ze świata sportu i biznesu, a wśród nich prezes Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji dr Kazimierz Waluch.
20 minut zamiast 3 godzin na siłowni i 1200 kalorii mniej! To daje jeden trening EMS
Każdy, kto podjął próbę zrzucenia kilku kilogramów, wie, że nie jest to proste. Problem rozwiąże trening EMS - najnowszy trend w treningu sportowym z wykorzystaniem technologii elektrostymulacji mięśniowej. Poleca go sam Adam Małysz i jest dostępny w salonie Beauty Concierge Inga Kalińska w Płocku.
PREZES IRSIE DR KAZIMIERZ WALUCH W JURY RANKINGU 50 NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI W POLSKIM SPORCIE
W sportowym duchu oczekujemy na kolejną edycję Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie według „Forbesa” i Pentagon Research. Wyboru corocznie dokonują branżowi eksperci, wiele wybitnych autorytetów ze świata sportu i biznesu, a wśród nich prezes IRSIE dr Kazimierz Waluch.
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni
Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” prezentuje bliskie Huawei wartości, a jej twarzą jest ambasador marki, Robert Lewandowski.
Sportowa Akademia Veolia Junior – po 10 latach wspierania młodych sportowców Fundacja Veolia Polska
Podczas uroczystej gali podsumowującej 10. edycję programu, Fundacja Veolia Polska ogłosiła zmianę formuły programu. SAV Junior zawita do polskich miast już w przyszłym roku.
Startuje Black Week w Galerii Grafitt – poznaj listę rabatów
Na ten okres czekają wszyscy łowcy okazji. Black Friday, a w przypadku niektórych sklepów czy butików Black Weekend to doskonała okazja, by skorzystać ze specjalnych ofert i wysokich rabatów.
Spotkanie projektowe "Sports against bullying" w Polsce za nami.
W dniach 18-22 listopada 2019 r. Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji gościł europejskich ekspertów w ramach projektu "Sports against bullying". Wykłady i zajęcia praktyczne odbywały się w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
OKX ogłasza gwiazdę Manchester City, Rúbena Diasa, nowym globalnym ambasadorem marki
OKX, wiodąca globalnie giełda aktywów cyfrowych oraz firma rozwijająca technologie on-chain, ogłasza obrońcę Manchesteru City i reprezentacji Portugalii, Rúbena Diasa jako globalnego ambasadora marki.
15 minut ruchu może poprawić nastrój bardziej niż tydzień spędzony na luksusowym wellness
W obliczu rosnącego poziomu stresu podróże wellness przeżywają prawdziwy boom – jednak często wiążą się z długimi lotami, wysokimi kosztami i zabiegami, które nie zawsze przynoszą trwałe efekty.
Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
Aluprof rusza z kolejną edycją swojego autorskiego projektu Future Builders, czyli rozmów o przyszłości designu, architektury i urbanistyki.
Najczęściej czytane artykuły:
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.

