Artykuły prasowe
Siła medialna miast wojewódzkich
Od początku roku do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld złotych.
Arkadiusz Milik wraz z Tymbarkiem kibicuje najzdolniejszym młodym piłkarzom
2 maja br. na Stadionie Narodowym poznamy zwycięzców Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Młodzi piłkarze z całej Polski po raz szesnasty będą rywalizować o najwyższą nagrodę w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.
(L)egenda – niezwykła miłość do klubu!
Już 30 kwietnia na player.pl, w najnowszym odcinku serialu (L)egenda, internauci na całym świecie poznają historie kibiców Legii Warszawa. Oprócz kolejnych odcinków, player.pl przygotował również dodatkowe materiały towarzyszące 100-leciu Legii Warszawa – ich premiery zaplanowano na środy.
Bilety na warszawski tor nareszcie do kupienia w Internecie
Ruszył 72. sezon wyścigów konnych na Służewcu. Bilety na gonitwy można nabywać po raz pierwszy także online. Tor Służewiec oraz Eventim.pl podpisały umowę na dystrybucję biletów, która już w weekend otwarcia zaowocowała wynikiem blisko 14 proc. sprzedanych wejściówek właśnie w kanale internetowym.
Bonarka wspiera mini-mini biegaczy na Cracovia Maratonie
Maraton dla dorosłych, a co dla maluchów? Bonarka Mini Mini Cracovia Maraton. Dzięki współpracy krakowskiej Bonarki i organizatora prestiżowych zawodów, wiek nie jest już przeszkodą, aby wystartować w pierwszym w życiu biegu na czas. 14 maja na krakowskich Błoniach do rywalizacji staną już 3-latki.
Jak trenować by osiągnąć efekty?
Pracując nad przyrostem masy mięśniowej nie wystarczy sama dieta bogata w białko, węglowodany, tłuszcze, składniki mineralne i witaminy.
Wola Park przyjazny rowerzystom
Wiosna w pełni - najwyższy czas rozpocząć sezon rowerowy. Wola Park przypomina o ścieżkach rowerowych w dzielnicy, parku idealnym do relaksu i udogodnieniach dla cyklistów - dozorowanym parkingu oraz samoobsługowej stacji naprawy.
Jakimi rozwiązaniami w dziedzinie sportu mogą nas jeszcze zaskoczyć aplikacje mobilne?
Na całym świecie aplikacje mobilne w dziedzinie sportu cieszą się coraz większą popularnością, co wynika przede wszystkim z docenienia ich potencjału marketingowego oraz reklamowego. Sportowe aplikacje mobilne pozwalają z jednej strony zrzeszać zwolenników danej dyscypliny sportowej.
Grupa „mistrzowska” i „spadkowa” – która bardziej medialna?
Rozgrywki ligowe coraz większymi krokami zbliżają się do końca. Zespoły Ekstraklasy zostały podzielone na grupę „mistrzowską” i „spadkową”. Która z nich jest bardziej medialna?
Wyścig maratonów – ranking medialności
Na temat 10 najpopularniejszych polskich maratonów opublikowano w mediach w 2015 r. blisko 33 tys. informacji. 40 proc. przekazu należało do imprez organizowanych w stolicy – Maratonu Warszawskiego i ORLEN Warsaw Marathon. Na podium znalazł się również Cracovia Maraton.
Ekskluzywna łódź motorowa Riva Florida Super stanie na Patio Cosmopolitan Twarda 4
Od 23 do 28 kwietnia 2016 r. na warszawiaków, spacerujących w okolicach Placu Grzybowskiego, będzie czekał niecodzienny widok: na patio budynku Cosmopolitan zostanie wystawiona oryginalna łódź motorowa Riva Florida Super z 1963 r., należąca do premiera Józefa Cyrankiewicza.
Bieganie – trenować rano czy wieczorem?
ważny punkt zwrotny w życiu i chcemy przygotować się do tego najlepiej jak się da. Większość obaw i problemów jest przesadzona i na pytania typu: Jak zacząć biegać?
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
OKX ogłasza gwiazdę Manchester City, Rúbena Diasa, nowym globalnym ambasadorem marki
OKX, wiodąca globalnie giełda aktywów cyfrowych oraz firma rozwijająca technologie on-chain, ogłasza obrońcę Manchesteru City i reprezentacji Portugalii, Rúbena Diasa jako globalnego ambasadora marki.
15 minut ruchu może poprawić nastrój bardziej niż tydzień spędzony na luksusowym wellness
W obliczu rosnącego poziomu stresu podróże wellness przeżywają prawdziwy boom – jednak często wiążą się z długimi lotami, wysokimi kosztami i zabiegami, które nie zawsze przynoszą trwałe efekty.
Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
Aluprof rusza z kolejną edycją swojego autorskiego projektu Future Builders, czyli rozmów o przyszłości designu, architektury i urbanistyki.
Najczęściej czytane artykuły:
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.