Artykuły prasowe
Z Japonii do Raciborza, czyli VI edycja Budo Gali i 10-lecie raciborskiego dojo
Trwają przygotowania do kolejnej edycji wielkiego święta wschodnich sztuk walki. W tym roku mistrzowie jiu-jitsu, aikido czy karate zagoszczą w Raciborzu dwukrotnie.
Nowy fitness klub dedykowany tylko i wyłącznie paniom
Czy 30 – minutowy trening wystarczy aby rozwinąć swoją wytrzymałość, poprawić kondycję i sylwetkę? Jak najbardziej. Jednak warunkiem jest systematyczność połączona z indywidualną koncepcją odżywiania. Tak kompleksową ofertę kieruje do kobiet nowy, białostocki klub Mrs. Sporty.
Mrs. Sporty – osobisty klub sportowy. Niebawem wielkie otwarcie. ZAPROSZENIE
Treningi personalne połączone w sposób optymalny z koncepcją odżywania, dodatkowo rozwijające siłę, wytrzymałość, koordynację i gibkość - to oferta nowego, białostockiego fitness klubu.
Flagowy salon Alpine Pro otworzył się w Bonarce
W krakowskiej Bonarce otworzono pierwszy w Polsce flagowy salon czeskiej marki Alpine Pro. To jedna z najbardziej liczących się firm z branży sportowo-turystycznej w tej części Europy. Z okazji otwarcia klienci mają okazję do zakupu rzeczy z najnowszej kolekcji w promocyjnych cenach.
Synertime dla Runmageddonu
Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu –największego w Polsce cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody, który z roku na rok zyskuje coraz większą rzeszę fanów.
JAKIE GENY TAKIE WYNIKI SPORTOWE
Piłka nożna, koszykówka, taniec, a może biegi? To, jaki sport chcielibyśmy uprawiać nie zależy jedynie od naszej postury ciała, zwinności czy kondycji. To, że niektórzy lepiej czują się w biegach długodystansowych, a inni w sprincie, nie jest dziełem przypadku.
Dubel projektu 4Biegi Racibórz w Święto Niepodległości
11 listopada, w Narodowe Święto Niepodległości biegacze, którym nie udało się skompletować w całość medalu projektu 4Biegi Racibórz będą mieli okazję uczestniczyć w dublu. Sześciokilometrowa trasa prowadzić będzie przez żwirownię Ostróg.
Kamil Grosicki w reklamie Kubuś Waterrr Sport
Od poniedziałku 18 września do emisji wchodzi nowy telewizyjny spot reklamowy marki Kubuś z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego, który jest jednym z ambasadorów akcji „Rusz się z Kubusiem!”. Reklama promuje witaminową wodę smakową Kubuś Waterrr Sport, stworzoną do picia podczas treningu.
JAK WALCZYĆ Z PRZEBODŹCOWANIEM DZIECKA?
Żyjemy w świecie szybkiego przepływu informacji, medialnego szumu oraz częstych zmian w naszym otoczeniu. Intensywność takiego życia źle wpływa na ludzi dorosłych powodując problemy ze zdrowiem oraz utrudniając relacje z innymi ludźmi.
Życiowe rekordy z marką WIŚNIOWSKI – Be The Winner
Blisko 1400 biegaczy, 10 kilometrów zbiegu z Krynicy do Muszyny i nieskończone pokłady radości na mecie – tak podsumować można bieg Życiowa Dziesiątka, którego sponsorem była firma WIŚNIOWSKI.
Mistrz Wielkopolski wyłoniony! Otwarte Mistrzostwa Wielkopolski w Golfie
W miniony weekend na Kalinowych Polach już po raz drugi odbyły się Otwarte Mistrzostwa Wielkopolski w Golfie BMW Olszowiec Open. W dniach 2-3 września na polu golfowym zgromadziło się ponad 120 golfistów grających o nagrody warte blisko 250 000 PLN. Wydarzenie komentował Tomasz Zembrowski.
Zagraj w siatkówkę w Porcie Łódź
Port Łódź poszerza rekreacyjną ofertę swojego Centrum. W najbliższy weekend (16 – 17 września) udostępnione zostanie bezpłatne boisko do siatkówki plażowej.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
OKX ogłasza gwiazdę Manchester City, Rúbena Diasa, nowym globalnym ambasadorem marki
OKX, wiodąca globalnie giełda aktywów cyfrowych oraz firma rozwijająca technologie on-chain, ogłasza obrońcę Manchesteru City i reprezentacji Portugalii, Rúbena Diasa jako globalnego ambasadora marki.
15 minut ruchu może poprawić nastrój bardziej niż tydzień spędzony na luksusowym wellness
W obliczu rosnącego poziomu stresu podróże wellness przeżywają prawdziwy boom – jednak często wiążą się z długimi lotami, wysokimi kosztami i zabiegami, które nie zawsze przynoszą trwałe efekty.
Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
Aluprof rusza z kolejną edycją swojego autorskiego projektu Future Builders, czyli rozmów o przyszłości designu, architektury i urbanistyki.
Najczęściej czytane artykuły:
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.