Artykuły prasowe

Mistrzostwa Europy Mężczyzn U18 – wygraj bilet
Wystartowały Koszykarskie Mistrzostwa Europy Mężczyzn U18 we Wrocławiu. Dobra wiadomość dla wszystkich kibiców. Arkady Wrocławskie rozdają 10 podwójnych biletów na rozgrywki 27 lipca. Żeby je wygrać, trzeba wziąć udział w konkursie.

Aktywne wakacje, czyli jak spędzić je z pasją?
Okres wakacyjny kojarzy się z odpoczynkiem i nieograniczoną ilością wolnego czasu. Czasem prowadzi to do braku pomysłów na jego rozsądne wykorzystanie i tęsknoty do obowiązków. Rozwiązanie dla dzieci i młodzieży przygotowało Centrum Grand Prix, zakładając Wakacyjną Szkołę Kierowców Wyścigowych.

Z turnieju koszykówki ulicznej na mecz ligi NBA
Pełne trybuny, gwiazdy sportu na wyciągnięcie ręki, emocje sięgają zenitu… Obejrzenie meczu NBA na żywo to marzenie każdego poważnego fana koszykówki. Już niedługo czterech odważnych Polaków będzie mogło je spełnić.
Co Polacy myślą o EURO 2012?
Jak wynika z raportu Analytics and Insight, działu badawczego MEC dla 71 proc. Polaków organizacja EURO 2012 w Polsce jest ważnym wydarzeniem. Polacy wierzą, że przyniesie to Polsce korzyści. Pozytywnie oceniają aktywność sponsorów, choć spontanicznie trudno jest im ich wymienić.
Taneczne bitwy przed Galerią Krakowską
Top rock, power moves, drop czy freeze, to tylko kilka z pośród wielu ruchów w breakdance. Krakowianie, którzy przyjdą 24 lipca o godzinie 12.00 na plac przed Galerią Krakowską, będą mieli okazję podziwiać rozgrywające się tam taneczne bitwy, w ramach turnieju breakdance - „Kontrola Stylu” Juliad

Rusza druga edycja Extreme Summer!
Po roku przygotowań Extreme Summer powraca w odmienionej, nowoczesnej formie.
7 Days Challenge na Shoot Out 2011
W weekend 16 – 17 lipca w Warszawie odbędzie się druga edycja turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out. Zawody zostaną rozegrane na boiskach przy ulicy Smolnej 30 (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego). Impreza rozpocznie się w sobotę o godzinie 10:00. 7 Days jest jednym ze sponsorów tego wydarzenia.

Konkurs tylko dla śmiałków – nurkowanie w Arkadach Wrocławskich
Ruszyła nowa edycja wakacyjnego konkursu Arkad Wrocławskich „Daj nura po nagrody”. Hasło konkursu rozumieć należy dosłownie – główna nagroda to nurkowanie w Akwarium Oceanicznym Galerii, w towarzystwie egzotycznych ryb, rekina i rafy koralowej.

Konkurs dla fanów napojów 4MOVE na profilu marki
Wraz z nadejściem wakacji 4MOVE, izotonik, który doskonale sprawdza się podczas różnego rodzaju aktywności chce zainspirować jeszcze większą liczbę fanów do podejmowania wyzwań i bycia w czołówce. W tym celu na profilu marki na portalu Facebook ruszył konkurs.

OSHEE oficjalnym napojem izotonicznym koszykarskich reprezentacji Polski
Zgodnie z filozofią marki „żyj i zwyciężaj” OSHEE stawia na aktywne wspieranie i promowanie działań sportowych. Dlatego też zostało oficjalnym napojem izotonicznym reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn w koszykówce.

Światowe gwiazdy pod specjalnym nadzorem
Ergo Arena w Sopocie to obecnie najnowocześniejszy stadion przeznaczony do organizacji imprez masowych w Polsce. Obiekt wyposażony jest w wysokiej jakości sprzęt dostarczony przez Schneider Electric Buildings zapewniający bezpieczeństwo zarówno wykonawcom, sportowcom jak i widzom.

Juliada w Krakowie z ArcelorMittal Poland
1 lipca ruszyła w Krakowie Juliada – impreza sportowo-rekreacyjna, w ramach której 10 000 młodych ludzi spędzających wakacje w mieście może skorzystać z szerokiej oferty darmowych zajęć sportowych.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołówce
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii
Badania pokazują, że 64% dziewcząt w Wielkiej Brytanii rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia, co wpływa negatywnie zarówno na ich kondycję fizyczną, jak i dobrostan psychiczny – teraz i w przyszłości.
Rowerowe wyzwanie w sercu Trójmiasta – 7. edycja MTB Pomerania Maraton startuje przy CH Osowa
W niedzielę, 31 sierpnia, parking przy Centrum Handlowym Osowa zamieni się w tętniące życiem centrum rowerowych emocji i rodzinnej zabawy podczas przedostatniej edycji cyklu MTB Pomerania Maraton.
Piłkarskie emocje ponownie w Nowym Rynku – druga tura Wakacyjnej Ligi 1 × 1
Wielkie sportowe emocje wracają do Nowego Rynku. Już w niedzielę, 31 sierpnia odbędzie się tu kolejny turniej Wakacyjnej Ligi 1 × 1, w którym młodzi piłkarze zmierzą się w dynamicznych, trzyminutowych meczach jeden na jednego. Nie zabraknie pasjonującej rywalizacji, a na najlepszych czekają nagrody
PROCURAL Handball Cup - ŚWIĘTO PIŁKI RĘCZNEJ
PROCURAL Handball Cup – międzynarodowy turniej piłki ręcznej, którego sponsorem tytularnym była firma PROCURAL, zakończył się zwycięstwem drużyny Orlen Wisły Płock.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Najczęściej czytane artykuły:
Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii
Badania pokazują, że 64% dziewcząt w Wielkiej Brytanii rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia, co wpływa negatywnie zarówno na ich kondycję fizyczną, jak i dobrostan psychiczny – teraz i w przyszłości.
Startuje wakacyjna Liga 1 x 1 z Victorią Jelenia Góra – piłkarskie starcia w Nowym Rynku
Już 16 sierpnia strefa eventowa na poziomie 0 w Nowym Rynku zamieni się w piłkarską arenę pełną sportowych emocji. Tego dnia odbędzie się pierwszy z trzech turniejów Wakacyjnej Ligi 1 x 1, w których młodzi zawodnicy zmierzą się w dynamicznych, trzyminutowych meczach jeden na jednego.
Nowe modele inspirowane duchem japońskiej metropolii
ASICS ogłasza premierę kolekcji TOKYO – nowej linii produktów inspirowanych niepowtarzalnym duchem Tokio. Kolekcja łączy bogate dziedzictwo miasta z jego nowoczesną energią, oferując połączenie zaawansowanych technologii ASICS i kultowych modeli butów do biegania.