7 Days Challenge na Shoot Out 2011
W weekend 16 – 17 lipca w Warszawie odbędzie się druga edycja turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out. Zawody zostaną rozegrane na boiskach przy ulicy Smolnej 30 (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego). Impreza rozpocznie się w sobotę o godzinie 10:00. 7 Days jest jednym ze sponsorów tego wydarzenia.
- Girls Only (bez podziału na kategorie wiekowe)
- Junior (osoby niepełnoletnie)
- Open (osoby pełnoletnie)
- Slam Dunk Contest (konkurs wsadów do kosza)
- 7 Days Big Shot (rzut z połowy boiska)
- 7 Days Skills Chalenge (bieg z piłką na czas i rzut do kosza)
7 Days. Zgłoszenia do udziału w turnieju odbywają się drogą elektroniczną, poprzez specjalny formularz znajdujący się na stronie www.shootout.pl w zakładce Zapisy. W pierwszej edycji Shoot Out w 2010 roku wzięło udział 65 drużyn – w sumie 260 zawodników.Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię
w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7 Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach
i hipermarketach w całej Polsce. Partnerzy turnieju: UM Warszawa, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think – park pomysłów, JBL, Soundcraft.Sponsorzy turnieju: 7 Days, Emofix, Oshee, Skillsy, Spalding, Noodle w Pudle.Patroni medialni: Radio Eska, 4 Fun TV, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze, Speedballin.pl. Kontakt dla mediów Kinga Karelus
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 84
E-mail: kinga.karelus@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|