7Days Double kibicuje aktywnym mieszkańcom Warszawy
15 lipca 2012 wystartuje pierwsza edycja Biegu Morskie Oko, a 7Days Double został dumnym partnerem imprezy.
Przewrotna nazwa biegu nie kieruje nas w wysokie Tatry, ale w malownicze rejony warszawskiego Mokotowa. W zielonym otoczeniu Parku Morskie Oko już za 7 tygodni rozegra się towarzyska rywalizacja na dystansie 5 km. Uczestnicy zawodów będą mieli dwukrotnie do pokonania wyznaczoną asfaltowymi alejkami parku pętlę o długości 2500m,.
Każdy uczestnik imprezy zostanie poczęstowany rogalem 7Days Double o smaku kokosowo - kakaowym. Słodki croissant na mecie pozwoli biegaczom zregenerować siły i wynagrodzi trud biegu. Przekąski wysokowęglowodanowe, takie jak indywidualnie pakowane rogale z nadzieniem w dwóch smakach 7Days Double, są bardzo dogodnym źródłem potrzebnych kalorii dla osób uprawiających sport i pomagają szybko naładować akumulatory po wysiłku, tak żeby energii starczyło na resztę dnia.
Zachęcamy do rejestrowania się na stronie biegu www.biegmorskieoko.pl i do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Chipita Poland Sp. z o.o., działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce.
Kontakt dla mediów
Anna Koper
Account Executive
Agencja 21
Tel. 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|