Artykuły prasowe
DAZN ROZPOCZYNA EMISJĘ SWOICH PROGRAMÓW W 200 KRAJACH I REGIONACH, OFERUJĄC WIDZOM SPORĄ DAWKĘ BOKSU
DAZN, wiodąca, streamingowa platforma sportowa, oficjalnie rozpoczyna emisję swoich programów w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie, w tym i w Polsce.

TLEN W WALCE Z COVID-19, TO LEK NA WAGĘ ZŁOTA
TLEN – w dobie walki z koronawirusem to słowo odmieniane jest przez wszystkie przypadki.

Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?
Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, szybko wypracowały nowe rozwiązania. Ofertę dla aktywnych Polaków mają również firmy, które oferują sprzęt do treningów w domu.
Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki.
Huawei FreeBuds Studio, nauszne słuchawki marki z dynamiczną redukcją szumów, już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce swoje pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio.
Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych
Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery.
„OkazjoWTORKI” w Huawei, czyli cykliczne promocje w sklepie huawei.pl
Huawei rusza z cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę.
Złote Effie Awards 2020 dla kampanii Huawei „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”
Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain.

Zniżki do 55%! Black Friday w Huawei
Zniżki do 55% na produkty Huawei, w tym na najnowsze urządzenia w portfolio marki – to najnowsza oferta z okazji Black Friday, dostępna od dziś do 30 listopada.
Aplikacja Nest Banku dołącza do Huawei AppGallery
Aplikacja Nest Banku dołączyła do Huawei AppGallery. Jest to szósta aplikacja bankowa dostępna w AppGallery, która docelowo zostanie zintegrowana z Huawei Mobile Services.
Huawei prezentuje nowe funkcje EMUI 11
Kolejna, 11. generacja interfejsu EMUI przynosi nowy, odświeżony wygląd, w tym możliwość personalizacji ekranu Always-on Display oraz rozbudowane funkcje pracy wielozadaniowej. EMUI to autorska nakładka na smartfony i tablety Huawei, działające w oparciu o Android.
Huawei prezentuje nowe funkcje EMUI 11
Kolejna, 11. generacja interfejsu EMUI przynosi nowy, odświeżony wygląd, w tym możliwość personalizacji ekranu Always-on Display oraz rozbudowane funkcje pracy wielozadaniowej. EMUI to autorska nakładka na smartfony i tablety Huawei, działające w oparciu o Android.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najlepszy przyjaciel człowieka najlepiej motywuje do ruchu
ASICS prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdzają wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne.
Poczuj prędkość, odnajdź pewność siebie
ASICS oficjalnie prezentuje najnowszą odsłonę swojej flagowej linii startowej METASPEED – modele METASPEED SKY TOKYO, METASPEED EDGE TOKYO oraz zupełnie nowy, ultralekki METASPEED RAY.
ASICS i Neurun prezentują Run Concierge – innowacyjną usługę opartą na sztucznej inteligencji
Marka ASICS nawiązała współpracę z bostońskim start-upem Neurun Inc., aby wspólnie wprowadzić na rynek Run Concierge – pierwszą tego typu, opartą na sztucznej inteligencji platformę, która ma zrewolucjonizować proces przygotowań do zawodów biegowych.
3 rekordy kontynentalne, 10 rekordów krajowych i 48 życiówek
ASICS ogłasza imponujące wyniki wyścigu Tokyo : Speed : Race, w którym 125 czołowych zawodników z całego świata pobiegło ulicami Tokio, testując granice swojej szybkości w nowej serii butów METASPEED TOKYO.
Orbit® Refreshers Ponownie z Young Leosia Nowe Smaki!
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.
ASICS x 22. Tauron Cracovia Maraton. Bieganie pod znakiem maksymalnego komfortu
Już w dn. 5-6 kwietnia Kraków ponownie stanie się stolicą biegaczy. Podczas 22. Tauron Cracovia Maratonu marka ASICS – oficjalny sponsor techniczny wydarzenia – zapewni uczestnikom profesjonalne wsparcie sprzętowe, inspirujące spotkania i edukacyjne panele.
Najczęściej czytane artykuły:
ASICS i Neurun prezentują Run Concierge – innowacyjną usługę opartą na sztucznej inteligencji
Marka ASICS nawiązała współpracę z bostońskim start-upem Neurun Inc., aby wspólnie wprowadzić na rynek Run Concierge – pierwszą tego typu, opartą na sztucznej inteligencji platformę, która ma zrewolucjonizować proces przygotowań do zawodów biegowych.
Poczuj prędkość, odnajdź pewność siebie
ASICS oficjalnie prezentuje najnowszą odsłonę swojej flagowej linii startowej METASPEED – modele METASPEED SKY TOKYO, METASPEED EDGE TOKYO oraz zupełnie nowy, ultralekki METASPEED RAY.
Najlepszy przyjaciel człowieka najlepiej motywuje do ruchu
ASICS prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdzają wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne.