Żabka kibicuje polskim piłkarzom


Żabka kibicuje polskim piłkarzom
2012-06-06
Na czas trwania Mistrzostw Europy przed sklepami sieci Żabka i Freshmarket stanęły flagi Husarii. Pióra, które XVI wieku symbolizowały siłę i zwycięstwo polskiej kawalerii, będą teraz zagrzewać do walki na boisku naszą reprezentację.

Flagi z motywem biało-czerwonych skrzydeł zdobią ponad pół tysiąca placówek w pięciu miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

- Dwie flagi stojące przed wejściem do sklepów sieci Żabka i Freshmarket nie tylko wyróżniają nas na tle innych sieci, ale także sygnalizują naszą solidarność z polskimi piłkarzami. Wybraliśmy pięć miast, w których pióra Husarii będą wspierać kibiców. Warszawa, Poznań, Gdańsk i Wrocław to miasta-gospodarze, w Krakowie natomiast nocują piłkarze i kibice z innych krajów, dlatego postanowiliśmy tam również wzmocnić doping rodzimych zawodników – wyjaśnia Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.

 Flagi Husarii to jednak nie jedyne atrybuty kibiców piłki nożnej, które zagościły w sklepach sieci Żabka
i Freshmarket. Zarówno okna wystawowe jak i wnętrze sklepów zdobią biało-czerwone piłki i trąbki, a regał promocyjny, na którym znaleźć można nie tylko smakołyki, ale i akcesoria kibica swoją stylizacją przypomina bramkę piłkarską.

 - Nawet firmowa Żabka z logo, widniejąca na podświetlanym plafonie zewnętrznym, ubrana została w szalik kibica – dodaje Jacek Spychała. - Poza tym, od kwietnia na sklepowych półkach pojawiły się produkty marki własnej w limitowanej serii opakowań. Woda, piwo, napoje energetyczne, czekolada, wafelki, lody, chipsy i orzeszki solone, czyli smakołyki, które na co dzień umilają kibicowanie, tylko teraz znajdziemy w prawdziwie footbolowej oprawie.    

Ostatnio dodane artykuły:

Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołówce Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołówce
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.

Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii
Badania pokazują, że 64% dziewcząt w Wielkiej Brytanii rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia, co wpływa negatywnie zarówno na ich kondycję fizyczną, jak i dobrostan psychiczny – teraz i w przyszłości.

Rowerowe wyzwanie w sercu Trójmiasta – 7. edycja MTB Pomerania Maraton startuje przy CH Osowa Rowerowe wyzwanie w sercu Trójmiasta – 7. edycja MTB Pomerania Maraton startuje przy CH Osowa
W niedzielę, 31 sierpnia, parking przy Centrum Handlowym Osowa zamieni się w tętniące życiem centrum rowerowych emocji i rodzinnej zabawy podczas przedostatniej edycji cyklu MTB Pomerania Maraton.

Piłkarskie emocje ponownie w Nowym Rynku – druga tura  Wakacyjnej Ligi 1 × 1 Piłkarskie emocje ponownie w Nowym Rynku – druga tura Wakacyjnej Ligi 1 × 1
Wielkie sportowe emocje wracają do Nowego Rynku. Już w niedzielę, 31 sierpnia odbędzie się tu kolejny turniej Wakacyjnej Ligi 1 × 1, w którym młodzi piłkarze zmierzą się w dynamicznych, trzyminutowych meczach jeden na jednego. Nie zabraknie pasjonującej rywalizacji, a na najlepszych czekają nagrody

PROCURAL Handball Cup - ŚWIĘTO PIŁKI RĘCZNEJ PROCURAL Handball Cup - ŚWIĘTO PIŁKI RĘCZNEJ
PROCURAL Handball Cup – międzynarodowy turniej piłki ręcznej, którego sponsorem tytularnym była firma PROCURAL, zakończył się zwycięstwem drużyny Orlen Wisły Płock.

ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii
Badania pokazują, że 64% dziewcząt w Wielkiej Brytanii rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia, co wpływa negatywnie zarówno na ich kondycję fizyczną, jak i dobrostan psychiczny – teraz i w przyszłości.

Startuje wakacyjna Liga 1 x 1 z Victorią Jelenia Góra – piłkarskie starcia w Nowym Rynku Startuje wakacyjna Liga 1 x 1 z Victorią Jelenia Góra – piłkarskie starcia w Nowym Rynku
Już 16 sierpnia strefa eventowa na poziomie 0 w Nowym Rynku zamieni się w piłkarską arenę pełną sportowych emocji. Tego dnia odbędzie się pierwszy z trzech turniejów Wakacyjnej Ligi 1 x 1, w których młodzi zawodnicy zmierzą się w dynamicznych, trzyminutowych meczach jeden na jednego.

Nowe modele inspirowane duchem japońskiej metropolii Nowe modele inspirowane duchem japońskiej metropolii
ASICS ogłasza premierę kolekcji TOKYO – nowej linii produktów inspirowanych niepowtarzalnym duchem Tokio. Kolekcja łączy bogate dziedzictwo miasta z jego nowoczesną energią, oferując połączenie zaawansowanych technologii ASICS i kultowych modeli butów do biegania.

więcej »