Żabka kibicuje polskim piłkarzom
|
Na czas trwania Mistrzostw Europy przed sklepami sieci Żabka i Freshmarket stanęły flagi Husarii. Pióra, które XVI wieku symbolizowały siłę i zwycięstwo polskiej kawalerii, będą teraz zagrzewać do walki na boisku naszą reprezentację.
Flagi z motywem biało-czerwonych skrzydeł zdobią ponad pół tysiąca placówek w pięciu miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.
- Dwie flagi stojące przed wejściem do sklepów sieci Żabka i Freshmarket nie tylko wyróżniają nas na tle innych sieci, ale także sygnalizują naszą solidarność z polskimi piłkarzami. Wybraliśmy pięć miast, w których pióra Husarii będą wspierać kibiców. Warszawa, Poznań, Gdańsk i Wrocław to miasta-gospodarze, w Krakowie natomiast nocują piłkarze i kibice z innych krajów, dlatego postanowiliśmy tam również wzmocnić doping rodzimych zawodników – wyjaśnia Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.
Flagi Husarii to jednak nie jedyne atrybuty kibiców piłki nożnej, które zagościły w sklepach sieci Żabka
i Freshmarket. Zarówno okna wystawowe jak i wnętrze sklepów zdobią biało-czerwone piłki i trąbki, a regał promocyjny, na którym znaleźć można nie tylko smakołyki, ale i akcesoria kibica swoją stylizacją przypomina bramkę piłkarską.
- Nawet firmowa Żabka z logo, widniejąca na podświetlanym plafonie zewnętrznym, ubrana została w szalik kibica – dodaje Jacek Spychała. - Poza tym, od kwietnia na sklepowych półkach pojawiły się produkty marki własnej w limitowanej serii opakowań. Woda, piwo, napoje energetyczne, czekolada, wafelki, lody, chipsy i orzeszki solone, czyli smakołyki, które na co dzień umilają kibicowanie, tylko teraz znajdziemy w prawdziwie footbolowej oprawie.
Ostatnio dodane artykuły:
15 minut ruchu może poprawić nastrój bardziej niż tydzień spędzony na luksusowym wellness
W obliczu rosnącego poziomu stresu podróże wellness przeżywają prawdziwy boom – jednak często wiążą się z długimi lotami, wysokimi kosztami i zabiegami, które nie zawsze przynoszą trwałe efekty.
Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
Aluprof rusza z kolejną edycją swojego autorskiego projektu Future Builders, czyli rozmów o przyszłości designu, architektury i urbanistyki.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołówce
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Zmiany w tradycyjnym stroju na lekcje WF w Wielkiej Brytanii
Badania pokazują, że 64% dziewcząt w Wielkiej Brytanii rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia, co wpływa negatywnie zarówno na ich kondycję fizyczną, jak i dobrostan psychiczny – teraz i w przyszłości.
Rowerowe wyzwanie w sercu Trójmiasta – 7. edycja MTB Pomerania Maraton startuje przy CH Osowa
W niedzielę, 31 sierpnia, parking przy Centrum Handlowym Osowa zamieni się w tętniące życiem centrum rowerowych emocji i rodzinnej zabawy podczas przedostatniej edycji cyklu MTB Pomerania Maraton.
Piłkarskie emocje ponownie w Nowym Rynku – druga tura Wakacyjnej Ligi 1 × 1
Wielkie sportowe emocje wracają do Nowego Rynku. Już w niedzielę, 31 sierpnia odbędzie się tu kolejny turniej Wakacyjnej Ligi 1 × 1, w którym młodzi piłkarze zmierzą się w dynamicznych, trzyminutowych meczach jeden na jednego. Nie zabraknie pasjonującej rywalizacji, a na najlepszych czekają nagrody