Żabka kibicuje polskim piłkarzom
Na czas trwania Mistrzostw Europy przed sklepami sieci Żabka i Freshmarket stanęły flagi Husarii. Pióra, które XVI wieku symbolizowały siłę i zwycięstwo polskiej kawalerii, będą teraz zagrzewać do walki na boisku naszą reprezentację.
Flagi z motywem biało-czerwonych skrzydeł zdobią ponad pół tysiąca placówek w pięciu miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.
- Dwie flagi stojące przed wejściem do sklepów sieci Żabka i Freshmarket nie tylko wyróżniają nas na tle innych sieci, ale także sygnalizują naszą solidarność z polskimi piłkarzami. Wybraliśmy pięć miast, w których pióra Husarii będą wspierać kibiców. Warszawa, Poznań, Gdańsk i Wrocław to miasta-gospodarze, w Krakowie natomiast nocują piłkarze i kibice z innych krajów, dlatego postanowiliśmy tam również wzmocnić doping rodzimych zawodników – wyjaśnia Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.
Flagi Husarii to jednak nie jedyne atrybuty kibiców piłki nożnej, które zagościły w sklepach sieci Żabka
i Freshmarket. Zarówno okna wystawowe jak i wnętrze sklepów zdobią biało-czerwone piłki i trąbki, a regał promocyjny, na którym znaleźć można nie tylko smakołyki, ale i akcesoria kibica swoją stylizacją przypomina bramkę piłkarską.
- Nawet firmowa Żabka z logo, widniejąca na podświetlanym plafonie zewnętrznym, ubrana została w szalik kibica – dodaje Jacek Spychała. - Poza tym, od kwietnia na sklepowych półkach pojawiły się produkty marki własnej w limitowanej serii opakowań. Woda, piwo, napoje energetyczne, czekolada, wafelki, lody, chipsy i orzeszki solone, czyli smakołyki, które na co dzień umilają kibicowanie, tylko teraz znajdziemy w prawdziwie footbolowej oprawie.
Ostatnio dodane artykuły:
Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal.
Aż 80 proc. osób pijących min. 10 szklanek wody dziennie odnajduje szczęście w małych rzeczach
Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne nawodnienie poprawia samopoczucie. Dwie na trzy osoby w Polsce nadal nie dbają o odpowiednie spożycie wody.
7 i 8 września rozbiegamy Białystok!
7 i 8 września rozbiegamy Białystok!
Atrium Biała dopinguje 14 edycję Białystok Biega
PROCURAL sponsorem SPR Wisły Płock - Mistrza Polski i zdobywcy Pucharu Polski w piłce ręcznej
Decyzja o sponsorowaniu najbardziej utytułowanej drużyny piłki ręcznej w Polsce podyktowana została dążeniem naszej firmy do ciągłego doskonalenia i utrzymania silnej pozycji na rynku.
Roca i Alinghi Red Bull Racing razem podczas 37. edycji regat America's Cup w Barcelonie
22 sierpnia rozpoczęła się 37. edycja prestiżowych regat America's Cup.
Te 10 powodów sprawia, że tegoroczna olimpiada w Paryżu jest wyjątkowa
Po stu latach od ostatnich igrzysk w tym mieście, Paryż ponownie stał się światową stolicą sportu. Tegoroczna edycja wyróżnia się nie tylko nowymi dyscyplinami i innowacyjnym podejściem do organizacji, ale również silnym naciskiem na zrównoważony rozwój, inkluzję społeczną oraz równość płci.
Najczęściej czytane artykuły:
PROCURAL sponsorem SPR Wisły Płock - Mistrza Polski i zdobywcy Pucharu Polski w piłce ręcznej
Decyzja o sponsorowaniu najbardziej utytułowanej drużyny piłki ręcznej w Polsce podyktowana została dążeniem naszej firmy do ciągłego doskonalenia i utrzymania silnej pozycji na rynku.
Roca i Alinghi Red Bull Racing razem podczas 37. edycji regat America's Cup w Barcelonie
22 sierpnia rozpoczęła się 37. edycja prestiżowych regat America's Cup.
Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal.