TCL promuje szaleństwo pod koszem


2019-09-04
Podczas tegorocznych Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce Mężczyzn, TCL promuje szaleństwo pod koszem

Shenzhen, 31 sierpnia 2019 – Firma TCL, jeden z wiodących graczy
w globalnej branży produktów telewizyjnych i oficjalny sponsor Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) zainaugurowała w dniu dzisiejszym kampanię promocyjną towarzyszącą tegorocznym Mistrzostwom Świata w Koszykówce, które zostaną rozegrane pod egidą FIBA od 31 sierpnia do
15 września 2019 roku w Chinach. Kampania wpisuje się w podjęte niedawno przez firmę globalne działania promocji marki, które w zamierzeniu mają służyć dotarciu poprzez sport do młodzieży na całym świecie.

 

 

By zapewnić sobie lepszą interakcję z sympatykami basketu z całego świata, TCL uruchomiła kabiny we wszystkich Domach Koszykówki, które FIBA zainstalowała w ośmiu chińskich miastach-organizatorach rozgrywek. Podczas wizyty w Domu Koszykówki fani będą mieli szansę rozegrać w wirtualnej rzeczywistości mecz koszykówki na wysokiej klasy ekranach TCL zapewniających fantastyczne wrażenia audiowizualne, a także śledzić na żywo rozgrywki mistrzostw FIBA w imersyjnym środowisku. Przybyli na mistrzostwa świata kibice będą także mieli mogli wyrazić swoje uwielbienie dla koszykówki w fancamach z logo TCL, wyświetlanych w przerwach każdego meczu, na gigantycznych stadionowych ekranach. Mogą również odwiedzić konta TCL na Facebooku i Twitterze, gdzie prezentowane będą najważniejsze aktualności turnieju, w tym moment wręczania nagrody TCL dla najlepszego zawodnika każdego meczu.

 

„Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu” – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. „Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt”.

 

W 18. edycji Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce po raz pierwszy zagrają 32 drużyny, w tym  koszykarska ekipa z Chin, 7 zespołów z regionu Azji i Pacyfiku, 5 drużyn afrykańskich, 7 amerykańskich i 12 europejskich. Polacy, którzy trafili do grupy A, rozpoczną już pierwszego dnia turnieju od meczu z Wenezuelą. Następnie 2 września zmierzą się z gospodarzami, a 4 września ich rywalem będzie drużyna z Wybrzeża Kości Słoniowej.

 

W ostatnim czasie TCL został również globalnym partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019, organizowanych pod patronatem konfederacji CONMEBOL oraz rozegranych pod egidą FIBA w 2018 roku Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet.

Ostatnio dodane artykuły:

Ważne jaką maskę wybierasz Ważne jaką maskę wybierasz
Często porównujemy chorobę wywołaną przez koronawirusa do grypy. Pod wieloma aspektami to bardzo dobre porównanie. To taka „grypa razy dziesięć” – łatwiej się przenosi i ciężej się na nią choruje. Tylko jak się przed nią chronić?

Aplikacja Idea Banku dołącza do Huawei AppGallery
Idea Bank, specjalizujący się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, dołączył do Huawei AppGallery, autorskiego sklepu Huawei z aplikacjami.

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i już dostępne w przedsprzedaży za 449 zł Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i już dostępne w przedsprzedaży za 449 zł
Huawei wprowadził na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i, wyróżniające się wysoką jakością dźwięku, funkcją redukcji szumów oraz długim czasem pracy na jednym ładowaniu.

ZBAWIENNY WPŁYW NORMOBARII NA PRACĘ MÓZGU ZBAWIENNY WPŁYW NORMOBARII NA PRACĘ MÓZGU
Mózg jest najważniejszym organem naszego ciała. Odpowiada za sterowanie i kierowanie naszymi działaniami.

PKO Bank Polski dołącza do Huawei AppGallery
IKO, aplikacja PKO Banku Polskiego, największego banku w Polsce, jest już dostępna w Huawei AppGallery, autorskim sklepie marki z aplikacjami. IKO to druga aplikacja bankowa obecna w AppGallery, która docelowo zostanie zintegrowana z Huawei Mobile Services, ekosystemem usług mobilnych Huawei.

Aplikacja mBanku już dostępna w Huawei AppGallery
Aplikacja mBanku jest już dostępna w Huawei AppGallery, autorskim sklepie z aplikacjami Huawei. To pierwsza bankowa aplikacja w AppGallery, na razie dostępna dla urządzeń korzystających z Google Mobile Services.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Huawei Watch GT 2 (42 mm) w nowym kolorze i w atrakcyjnej ofercie dla całej serii
Do sprzedaży trafił nowy kolor smartwatcha Huawei Watch GT 2 (42 mm) – złamana biel. Huawei przygotował też atrakcyjną ofertę dla całej serii – każdy, kto kupi jeden z czterech smartwatchy Watch GT 2 (42 mm), otrzyma w prezencie inteligentną wagę AH100 lub opaskę sportową Band 4.

AutoMapa bez opłat na smartfonach Huawei opartych o HMS
Użytkownicy smartfonów Huawei opartych o autorski ekosystem marki Huawei Mobile Services (HMS) otrzymują w cenie telefonu nawigację AutoMapa z najdokładniejszymi mapami Polski i bezterminową licencją.

Dopóki piłka w grze… czyli 10 wielkich niespodzianek w historii futbolu
Piękno futbolu polega na tym, że jest on nieprzewidywalny. Prześledźmy zatem najbardziej zaskakujące chwile w historii futbolu. Niejednokrotnie bowiem okazywało się, że boisko weryfikuje wszelkie przewidywania, założenia i przyjęte schematy.

więcej »