TCL promuje szaleństwo pod koszem
Podczas tegorocznych Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce Mężczyzn, TCL promuje szaleństwo pod koszem
Shenzhen, 31 sierpnia 2019 – Firma TCL, jeden z wiodących graczy
w globalnej branży produktów telewizyjnych i oficjalny sponsor Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) zainaugurowała w dniu dzisiejszym kampanię promocyjną towarzyszącą tegorocznym Mistrzostwom Świata w Koszykówce, które zostaną rozegrane pod egidą FIBA od 31 sierpnia do
15 września 2019 roku w Chinach. Kampania wpisuje się w podjęte niedawno przez firmę globalne działania promocji marki, które w zamierzeniu mają służyć dotarciu poprzez sport do młodzieży na całym świecie.
By zapewnić sobie lepszą interakcję z sympatykami basketu z całego świata, TCL uruchomiła kabiny we wszystkich Domach Koszykówki, które FIBA zainstalowała w ośmiu chińskich miastach-organizatorach rozgrywek. Podczas wizyty w Domu Koszykówki fani będą mieli szansę rozegrać w wirtualnej rzeczywistości mecz koszykówki na wysokiej klasy ekranach TCL zapewniających fantastyczne wrażenia audiowizualne, a także śledzić na żywo rozgrywki mistrzostw FIBA w imersyjnym środowisku. Przybyli na mistrzostwa świata kibice będą także mieli mogli wyrazić swoje uwielbienie dla koszykówki w fancamach z logo TCL, wyświetlanych w przerwach każdego meczu, na gigantycznych stadionowych ekranach. Mogą również odwiedzić konta TCL na Facebooku i Twitterze, gdzie prezentowane będą najważniejsze aktualności turnieju, w tym moment wręczania nagrody TCL dla najlepszego zawodnika każdego meczu.
„Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu” – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. „Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt”.
W 18. edycji Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce po raz pierwszy zagrają 32 drużyny, w tym koszykarska ekipa z Chin, 7 zespołów z regionu Azji i Pacyfiku, 5 drużyn afrykańskich, 7 amerykańskich i 12 europejskich. Polacy, którzy trafili do grupy A, rozpoczną już pierwszego dnia turnieju od meczu z Wenezuelą. Następnie 2 września zmierzą się z gospodarzami, a 4 września ich rywalem będzie drużyna z Wybrzeża Kości Słoniowej.
W ostatnim czasie TCL został również globalnym partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019, organizowanych pod patronatem konfederacji CONMEBOL oraz rozegranych pod egidą FIBA w 2018 roku Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet.
Ostatnio dodane artykuły:
Komentarz ekspercki Huberta Hurkacza o motywacji i nawodnieniu w życiu zawodowego sportowca
Tenis to nie tylko rywalizacja na korcie, ale przede wszystkim nieustanna walka z presją, emocjami i koniecznością szybkiej regeneracji. Hubert Hurkacz w komentarzu eksperckim podkreśla, że odporność psychiczna bywa większym wyzwaniem niż przygotowanie fizyczne, a każda porażka jest cenną lekcją.
Orbit® Refreshers Ponownie z Young Leosia Nowe Smaki!
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.
ASICS x 22. Tauron Cracovia Maraton. Bieganie pod znakiem maksymalnego komfortu
Już w dn. 5-6 kwietnia Kraków ponownie stanie się stolicą biegaczy. Podczas 22. Tauron Cracovia Maratonu marka ASICS – oficjalny sponsor techniczny wydarzenia – zapewni uczestnikom profesjonalne wsparcie sprzętowe, inspirujące spotkania i edukacyjne panele.
ASICS i A.P.C. prezentują kolekcję tenisową
Japońska marka sportowa ASICS oraz francuski dom mody A.P.C. łączą siły, by stworzyć nową kolekcję tenisową z okazji zbliżającego się europejskiego touru tenisowego.
Zbliża się IV Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
24 maja 2025 r., w sobotę, odbędzie się IV Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast.
ASICS prezentuje model GEL-NIMBUS 27 zaprojektowany przez Eilish McColgan
ASICS ogłasza premierę kultowego modelu GEL-NIMBUS 27 w wyjątkowej odsłonie, zaprojektowanej przez szkocką biegaczkę średnio- i długodystansową, Eilish McColgan.
Najczęściej czytane artykuły:
Komentarz ekspercki Huberta Hurkacza o motywacji i nawodnieniu w życiu zawodowego sportowca
Tenis to nie tylko rywalizacja na korcie, ale przede wszystkim nieustanna walka z presją, emocjami i koniecznością szybkiej regeneracji. Hubert Hurkacz w komentarzu eksperckim podkreśla, że odporność psychiczna bywa większym wyzwaniem niż przygotowanie fizyczne, a każda porażka jest cenną lekcją.
Zbliża się IV Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
24 maja 2025 r., w sobotę, odbędzie się IV Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast.
ASICS x 22. Tauron Cracovia Maraton. Bieganie pod znakiem maksymalnego komfortu
Już w dn. 5-6 kwietnia Kraków ponownie stanie się stolicą biegaczy. Podczas 22. Tauron Cracovia Maratonu marka ASICS – oficjalny sponsor techniczny wydarzenia – zapewni uczestnikom profesjonalne wsparcie sprzętowe, inspirujące spotkania i edukacyjne panele.