TCL promuje szaleństwo pod koszem
Podczas tegorocznych Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce Mężczyzn, TCL promuje szaleństwo pod koszem
Shenzhen, 31 sierpnia 2019 – Firma TCL, jeden z wiodących graczy
w globalnej branży produktów telewizyjnych i oficjalny sponsor Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) zainaugurowała w dniu dzisiejszym kampanię promocyjną towarzyszącą tegorocznym Mistrzostwom Świata w Koszykówce, które zostaną rozegrane pod egidą FIBA od 31 sierpnia do
15 września 2019 roku w Chinach. Kampania wpisuje się w podjęte niedawno przez firmę globalne działania promocji marki, które w zamierzeniu mają służyć dotarciu poprzez sport do młodzieży na całym świecie.
By zapewnić sobie lepszą interakcję z sympatykami basketu z całego świata, TCL uruchomiła kabiny we wszystkich Domach Koszykówki, które FIBA zainstalowała w ośmiu chińskich miastach-organizatorach rozgrywek. Podczas wizyty w Domu Koszykówki fani będą mieli szansę rozegrać w wirtualnej rzeczywistości mecz koszykówki na wysokiej klasy ekranach TCL zapewniających fantastyczne wrażenia audiowizualne, a także śledzić na żywo rozgrywki mistrzostw FIBA w imersyjnym środowisku. Przybyli na mistrzostwa świata kibice będą także mieli mogli wyrazić swoje uwielbienie dla koszykówki w fancamach z logo TCL, wyświetlanych w przerwach każdego meczu, na gigantycznych stadionowych ekranach. Mogą również odwiedzić konta TCL na Facebooku i Twitterze, gdzie prezentowane będą najważniejsze aktualności turnieju, w tym moment wręczania nagrody TCL dla najlepszego zawodnika każdego meczu.
„Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu” – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. „Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt”.
W 18. edycji Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce po raz pierwszy zagrają 32 drużyny, w tym koszykarska ekipa z Chin, 7 zespołów z regionu Azji i Pacyfiku, 5 drużyn afrykańskich, 7 amerykańskich i 12 europejskich. Polacy, którzy trafili do grupy A, rozpoczną już pierwszego dnia turnieju od meczu z Wenezuelą. Następnie 2 września zmierzą się z gospodarzami, a 4 września ich rywalem będzie drużyna z Wybrzeża Kości Słoniowej.
W ostatnim czasie TCL został również globalnym partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019, organizowanych pod patronatem konfederacji CONMEBOL oraz rozegranych pod egidą FIBA w 2018 roku Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet.
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
OKX ogłasza gwiazdę Manchester City, Rúbena Diasa, nowym globalnym ambasadorem marki
OKX, wiodąca globalnie giełda aktywów cyfrowych oraz firma rozwijająca technologie on-chain, ogłasza obrońcę Manchesteru City i reprezentacji Portugalii, Rúbena Diasa jako globalnego ambasadora marki.
15 minut ruchu może poprawić nastrój bardziej niż tydzień spędzony na luksusowym wellness
W obliczu rosnącego poziomu stresu podróże wellness przeżywają prawdziwy boom – jednak często wiążą się z długimi lotami, wysokimi kosztami i zabiegami, które nie zawsze przynoszą trwałe efekty.
Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
Aluprof rusza z kolejną edycją swojego autorskiego projektu Future Builders, czyli rozmów o przyszłości designu, architektury i urbanistyki.
Najczęściej czytane artykuły:
ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
ASICS wprowadza na rynek buty do padla SONICSMASH FF
ASICS ogłasza premierę najnowszego modelu butów do padla, SONICSMASH FF. Zaprojektowany, aby zapewnić zawodnikowi większą prędkość, nowy model wykorzystuje zaawansowane technologie stworzone z myślą o dyscyplinie zyskującej na globalnej popularności.
ASICS prezentuje kolekcję SHINE PACK
ASICS prezentuje SHINE PACK, kolekcję inspirowaną „Aurorą”, czyli zjawiskiem zorzy polarnej, która ma dodawać zawodnikom pewności siebie i pozwolić im błyszczeć jeszcze jaśniej na parkiecie.