Przemek Saleta ambasadorem marki Rm1
Już 23 lutego walka Przemka Salety z Andrzejem Gołotą. Koniec kariery sportowej obu pięściarzy, ale początek nowych wyzwań dla Salety. Mistrz Polski i Europy w boksie i kick-boxingu został ambasadorem marki Rm1, działającej w branży e-papierosów.
Saleta przygotowuje się do walki niezwykle intensywnie. W grudniu ub. r. pozytywnie przeszedł testy wydolnościowe, a niedawno zakończył serię specjalnych treningów w Krynicy Zdrój. Dobra forma przyda się po zakończeniu kariery sportowej, ponieważ czekają na niego nowe wyzwania.
W styczniu br. Saleta podpisał kontrakt z firmą Rm1, a kampania reklamowa ruszy już na początku marca. Umowę zawarto na rok, jednak strony nie wykluczają przedłużenia współpracy. O wyborze Przemka Salety na ambasadora marki zadecydował wyrazisty wizerunek medialny boksera oraz jego niezłomność w osiąganiu kolejnych sukcesów.
- Przemek Saleta to nie tylko utytułowany sportowiec, ale przede wszystkim silna osobowość, co ma przełożenie na rozpoznawalność boksera. Jesteśmy przekonani, że twardy charakter Przemka idealnie pasuje do naszych produktów - mówi Piotr Milcarz, właściciel marki Rm1.
Wizerunek pięściarza zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej. Natomiast dla fanów Przemka marka Rm1 szykuje niespodziankę w mediach społecznościowych.
- Nie będę ściemniał… choć jestem sportowcem, ulegam czasami słabościom, w końcu jestem tylko człowiekiem. Nie jest tajemnicą, że jestem e-palaczem. Wiadomo, że kontrakt to jedno, ale ja korzystam z produktów Rm1 od dawna – dodaje Przemek Saleta.
Przedsiębiorstwo Rm1 działa w branży e-papierosów (elektroniczne urządzenia służące do podawania niewielkich ilości nikotyny metodą inhalacji) od 2009 roku. Jest partnerem handlowym firmy Hangsen, największego producenta e-liquidów (wkładów do e-papierosów). Rm1 sprzedaje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci stacjonarnej dystrybucji. Umowa z Przemkiem Saletą jest pierwszym tego typu kontraktem reklamowym w historii firmy. Jak podkreślają przedstawiciele Rm1, to ważny krok w rozwoju przedsiębiorstwa.
Nadesłał:
frajtak
|