Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
– Podczas ostatniego spotkania Innovation Lab w czerwcu dużo mówiliśmy o opowiadaniu angażujących, emocjonujących historii. Źródłem takich, nieraz skrajnie emocjonalnych, historii może być sport. Współczesny sport to jednak nie tylko wysiłek sportowców i ich trenerów. Na ich wyniki ogromny wpływ mają zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz sztab ludzi od analizy danych. Widzowie zaś, uzbrojeni w smartfony i smart TV, mogą uczestniczyć w rozrywce na zupełnie nowym, wyższym poziomie. O tym wszystkim będziemy mówić podczas najbliższego spotkania Innovation Lab – powiedział Dominik Komar, Innovation Lab.
Wrześniowe spotkanie Innovation Lab ma na celu pokazanie, że sport to tak samo optymalny kanał dotarcia do odbiorców, jak promocja w tradycyjnych kanałach marketingowych. Podczas wydarzenia, goście będą mogli dowiedzieć się o innowacyjnym wykorzystaniu w komunikacji sportowych gier mobilnych, aplikacji do oglądania meczów czy takich, które służą do znalezienia partnera do uprawiania sportu. Ponadto, na wszystkich uczestników czekają symulatory sportowe oraz możliwość przetestowania nowych technologii treningowych.
Spotkanie Innovation Lab odbędzie się 28 września 2016 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie. W ramach wydarzenia zaplanowane są prelekcje oraz warsztaty, dzięki czemu możliwe będzie uzyskanie wiedzy i jej wykorzystanie w praktyce, jak również zapoznanie się z inspirującymi realizacjami. Na wydarzenie można zarejestrować się bezpłatnie pod tym linkiem http://bit.ly/2ctO5rU
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|