(L)egenda – niezwykła miłość do klubu!
Już 30 kwietnia na player.pl, w najnowszym odcinku serialu (L)egenda, internauci na całym świecie poznają historie kibiców Legii Warszawa. Oprócz kolejnych odcinków, player.pl przygotował również dodatkowe materiały towarzyszące 100-leciu Legii Warszawa – ich premiery zaplanowano na środy.
„Miłość" to tytuł trzeciego już odcinka produkcji własnej player.pl, przygotowanej z okazji 100-lecia Legii Warszawa. W tym epizodzie przybliżymy Wam ludzi, którzy w sposób wyjątkowy pokochali Legię. Przedstawimy poruszające historie niepełnosprawnych kibiców z sektora 116, którzy pojawiają się na każdym meczu ukochanej drużyny rozgrywanym na Ł3, a często towarzyszą jej także podczas dalekich wyjazdów. To wierni kibice, którzy mimo swoich ograniczeń i wielu spotykających ich trudności, wspierają Legię z całego serca.
Dzięki player.pl, już w najbliższą sobotę, w kolejnym odcinku (L)egendy poznamy m.in. Filipa Zagończyka, niewidomego kibica, dla którego Legia Warszawa jest całym życiem, a czas spędzony na meczu ukochanej drużyny największą przyjemnością. Wraz z Filipem poznamy świat niepełnosprawnych kibiców, w tym niewidomych, którzy dzięki audiodeskrypcji mogą śledzić wydarzenia na boisku. Wystarczy zarejestrować się bezpłatnie na podstronie player.pl/legia. Premiera odcinku „Miłość" już 30 kwietnia o godz. 06:00!
Jednak sam serial dokumentalny to nie wszystko! W każdą środę, wszyscy kibice będą mogli obejrzeć materiały dodatkowe, które pokażą wydarzenia towarzyszące obchodom 100-lecia klubu oraz przybliżą świat emocji związanych z kibicowaniem Legii Warszawa.
Bohaterami serialu (L)egenda są osoby, które Legię Warszawa mają w sercu: pracownicy, kibice, piłkarze i legendy klubu. Tematy poszczególnych epizodów tworzą swoisty kodeks, ukazując obraz klubu, któremu chcą kibicować całe rodziny i z którego dumne są setki tysięcy fanów piłki nożnej!
Informacja o TVN S.A.:
TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne - najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD - Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo - Veedo.pl.
Do TVN należy Agencja TVN - oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ - wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl - wiodącego portalu internetowego w Polsce.
Informacja o player.pl:
Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.
Nadesłał:
BrandLab
|