Koronawirus. GO Sport wprowadza zmiany w funkcjonowaniu sklepów stacjonarnych.
Od 15 marca 2020 roku wszystkie sklepy stacjonarne GO Sport zostały zamknięte do odwołania. Obecnie zakupów można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej www.go-sport.pl. W związku z zaistniałą sytuacją GO Sport oferuje klientom darmową dostawę do domów dla wszystkich zamówień.
W nocy, z piątku na sobotę (13-14 marca), w Polsce wprowadzony został stan zagrożenia epidemicznego. Jednym ze skutków tej decyzji jest ograniczenie działalności galerii handlowych i zamknięcie obecnych tam sklepów oferujących sprzedaż ubrań, biżuterii, kosmetyków, narzędzi oraz wszelkich innych towarów. Sportowa sieć GO Sport zalicza się do grona tego rodzaju placówek, w związku z czym wszystkie sklepy stacjonarne marki zostały zamknięte.
Zawieszenie działalności sklepów w centrach handlowych nie oznacza braku możliwości robienia zakupów w GO Sport. Klienci wciąż mogą zamawiać produkty przez stronę internetową, a co więcej, GO Sport wdrożył darmową dostawę dla wszystkich zamówień, niezależnie od ich wartości. Kupujący mogą wybrać spośród dostępnych form dostarczania przesyłek, czyli odbiór z paczkomatów InPost, dostawa kurierem DHL do domu lub do punktu DHL.
Kwestia zwrotów również została dostosowana do aktualnej sytuacji. Towary zakupione w sklepach stacjonarnych przed ich zamknięciem będzie można zwracać do 14 dni od ponownego otwarcia salonów GO Sport. Obecnie w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu w sklepie. Z kolei produkty zakupione online, należy standardowo zwracać przez stronę internetową.
Więcej informacji dotyczących funkcjonowania sklepów GO Sport znajduje się na stronie https://www.go-sport.pl/funkcjonowanie-sklepow-go-sport-od-14-03-2020.
Aktualne informacje na temat COVID-19 można znaleźć na stronie internetowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej – gis.gov.pl lub na stronie Ministerstwa Zdrowia – www.gov.pl/web/koronawirus.