Debiut Amazona we Wrocławiu
Po raz pierwszy piłkarze Śląska Wrocław zagrają na własnym stadionie z logiem firmy Amazon na koszulkach. Mecz WKS-u z Lechem Poznań zbiega się w czasie z otwarciem w obu miastach centrów logistycznych amerykańskiego koncernu.
Amazon poprzez współpracę ze Śląskiem zamierza zaznaczyć swoją obecność w regionie. Firma uruchomiła właśnie we Wrocławiu centralę i dwa centra logistyczne. – Będziemy angażować się w inicjatywy, które są ważne dla lokalnych społeczności. Istotnym dla naszych pracowników wydarzeniem jest mecz Śląska Wrocław i Lecha Poznań. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem tego meczu – mówi Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej.
W trakcie spotkania przeprowadzona zostanie akcja promocyjna zachęcająca fanów wrocławskiego zespołu do udziału w rekrutacji do oddziałów Amazona na Dolnym Śląsku. W nowych centrach logistycznych firmy w Bielanach Wrocławskich zatrudnienie znajdzie 6,5 tysiąca pracowników.
Amazon już wcześniej podpisał ze Śląskiem umowę sponsorską na dwa mecze. Po raz pierwszy firma wspierała WKS przy okazji ubiegłotygodniowego spotkania z Lechią Gdańsk. Wrocławianie wygrali wtedy 4:1.
W związku z otwarciem oddziału firmy w Wielkopolsce, logo Amazona w niedzielę pojawi się gościnnie na spodenkach piłkarzy Lecha Poznań.
Amazon w całej Unii Europejskiej oferuje setki milionów przedmiotów w ponad 30 kategoriach produktowych. Europejska sieć firmy składa się z 28 centrów logistycznych, które wysyłają paczki do dziesiątek milionów osób w całej Europie. W Polsce istnieją trzy centra logistyczne zintegrowane z europejska siecią logistyczną Amazon.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|